| Pages: [1] :: one page |
| Author |
Thread Statistics | Show CCP posts - 0 post(s) |

HANS STOKHOLM
Worms Coalition
0
|
Posted - 2012.11.24 18:46:00 -
[1] - Quote
Worms Coalition er et 100% dansk corp. Vores succes er baseret p+Ñ vores sammenhold, og t+ªt teamwork.
Worms best+Ñr af alt fra meget erfarne EVE spillere, til nyere spillere som ++nsker at kaste sig ud i den eventyrligere verden af EVE. I Worms bliver du ikke styret oppe fra. Medlemmer m+Ñ gerne, og opfordres til at starte Fleets . Tage initiativ til sjovt og ballade. Har du styr p+Ñ din skanner, og tjek p+Ñ overview ? Det finder vi ud af.
Worms tilbyder: - PVP med erfarne piloter - Ugelige PVP fleets (Lowsek og 0.0) - Dansk Incursion Fleet's (Highsek) - Daglig mission Fleet's (Highsek) - Ugelige Mining ops (Highsek) - Gratis Jump Clone (kr+ªver ikke standing) - Adgang til gratis Labs via corp POS - Adgang til masser af BPO & BPC - produktion fra drons til capital - adgang til corphanger med T1 og T2 moduler samt skibe - Et aktivt corp med struktur og god ledelse - De f++rste 3 uger vil du f+Ñ en mentor, som hj+ªlper dig ind i Worms.
Hvad der kr+ªves af vores medlemmer - At man er dansker / Taler Dansk - Er man online, er man p+Ñ TS - Man deltager p+Ñ vores corp forum
Hvis du vil h++re mere om Worms, s+Ñ join vores public channel: Worms Public- |

Euliptus
The Concilium Enterprises Spectrum Alliance
0
|
Posted - 2012.12.10 05:35:00 -
[2] - Quote
Jeg er en fan af dette selskab. Jeg er heller ikke en doughnut |

Wingnuut
Digital Sedition Extinction Level Event.
1
|
Posted - 2012.12.21 22:47:00 -
[3] - Quote
Great Corp! |

Mads Hansen Emmeriks
Center for Advanced Studies Gallente Federation
0
|
Posted - 2013.03.21 07:22:00 -
[4] - Quote
Hejsa, mit navn er Mads og jeg er lige startet p+Ñ EVE online og syntes det er et megafedt spil jeg er stille og roligt g+Ñet igang med at gennemf++re toturials og har t+ªnkt lidt at blive "miner" dat det virker som en god begynder vej. Jeg er p+Ñ udkig efter en dansk gruppe til at spille med og fandt jeres her p+Ñ forummet og det virkede som et hyggeligt corp. er der mulighed for at komme ind i jeres corp. eller kr+ªver det noget specielt?
P+Ñ forh+Ñnd tak
Hilsen Mads Hansen Im a newbie in space, but im no stranger to advice :0) s++ger dansk corp. |
| |
|
| Pages: [1] :: one page |
| First page | Previous page | Next page | Last page |