| Pages: [1] :: one page |
| Author |
Thread Statistics | Show CCP posts - 0 post(s) |

Dinokrat
|
Posted - 2005.11.16 05:09:00 -
[1]
Hello there,
Im a realtive new players(few months old, 433k skillpoints) who's looking for a corp to play with whenever I'm online, as I currently have am in a noob corp and have no real relations with anyone.
In reallife im a longdistance truckdriver, so I offen only play in weekends, or a single day(when I'm home) here and there. I live in Denmark and just to make communications more relaxed I'd be looking for an all danish corperation where danish chat in corpchat is standard.
Kind regards Dinokrat
PS. HÕber jeg h°re fra nogle af de brave rum-vikinger derude! 
|

Morkus Rex
|
Posted - 2005.11.16 07:12:00 -
[2]
Vi er (indtil videre) et dansk "firma" - kun 2 mand  Men vi er Õbne for nye folk, blot du ikke er en pirat!
Laver lidt er alting i EVE. Er indstillede pÕ at vi skal hjµlpe og vejlede "noob's" i begyndelsen, derfor har vi en training-officer 
Check evt. vores Ingame hjemmeside, eller kontakt mig via EVEmail  --- By filing this bug report you have challenged the honor of my family. Prepare to die! |

Dinokrat
|
Posted - 2005.11.16 12:02:00 -
[3]
Any other danish corperations out there?
*Bump*
|

Eddie
|
Posted - 2005.11.16 12:28:00 -
[4]
u might wanna check out ostra
|

Lucia Tovar
|
Posted - 2005.11.16 14:08:00 -
[5]
Free imperial Vikings  |

Twarn
|
Posted - 2005.11.21 18:04:00 -
[6]
bump
|

Insaniac
|
Posted - 2005.11.21 18:09:00 -
[7]
Hej Dinokrat
Som sagt ss er Free Imperial Vikings FIV ogss et rent dansk corp, og du skal da vµre velkommen til at komme med i FIV, du kan kontakte os ingame ps kanalen FIV eller bare send mig en mail hvis der er noget du vil have at vide 
/Insaniac CEO FIV
|

Psych0
|
Posted - 2005.11.21 20:19:00 -
[8]
Edited by: Psych0 on 21/11/2005 20:20:00
Originally by: Insaniac Hej Dinokrat
Som sagt ss er Free Imperial Vikings FIV ogss et rent dansk corp, og du skal da vµre velkommen til at komme med i FIV, du kan kontakte os ingame ps kanalen FIV eller bare send mig en mail hvis der er noget du vil have at vide 
/Insaniac CEO FIV
Damm k°rer FIV stadig.. 
Ns men hils de gamle hvis der stadig er nogle der, som msske kan huske mig .
Ikke at jeg forventer det, kan ikke engang huske folk selv 
|

Tengan
|
Posted - 2005.11.21 23:30:00 -
[9]
Originally by: Insaniac Hej Dinokrat
/Insaniac CEO FIV
tip the hat for the FIV, great bunch of people...
|
| |
|
| Pages: [1] :: one page |
| First page | Previous page | Next page | Last page |