Pages: [1] :: one page |
|
Author |
Thread Statistics | Show CCP posts - 0 post(s) |

Freakmaster
|
Posted - 2006.05.08 11:14:00 -
[1]
Edited by: Freakmaster on 08/05/2006 11:30:03 F÷rst av allt vill jag sSga att detta Sr en allt och inte karaktSren som Sr av intresse.
HSr har ni info om min huvudkaraktSr.
25.5M Sp.
PvP Baserad.
NSstan 9m Sp i gunnery.
Har Tech II i Blasters och Rails.
Kan flyga, Bs, Hac'S, Inty's och Cov-ops.
-r ca 5msn frsn dreadskills.
Jag Sr 27 sr.
Kan spela varje dag men inget som jag vill ha som krav, speciellt nu ps sommaren.
Har varit med ett flertal allianser.
Har en hel del pvp erfarenhet nSr det gSller stora fleet krig men inte man mot man etc.
S÷ker corp med f÷ljande krav.
Ett pirat eller PvP corp med BARA svenskar.
Msste ha MINST 15 riktiga spelare, inga alt's inrSknade.
Ha som policy att INTE gs med nsn alliance.
Ha som policy att skjuta allt som r÷r sig utan att bry sig om konsekvenserna.
Corp som hsller till i 0,0.
Att ha teamspeak som krav.
Ha Sldre spelare, inga corp med en massa barn TACK.
Ett corp som gillar att ha kul och g÷ra det svsrt f÷r andra.
ett corp som g÷r allt frsn gate camping till anfall i fientligt omrsde.
OM ni finns snSlla svara hSr ASAP, kontakta inte mig jag kontaktar er personligen.
OBS! Jag vill ha kontakt via Teamspeak, inget skriftligt.
Tack!
|

Midfrost
|
Posted - 2006.05.08 12:25:00 -
[2]
Det finns inga helsvenska pirate corps. Och de fs helsvenska PvP corps som finns Sr medlemmar i allianser.
Ss jag tror tyvSrr du kommer fs leta lSnge.
Med vSnlig hSlsning, Midfrost Captain of the Fleet Chief Recruitment Officer Imperial Senate »»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»
|

Freakmaster
|
Posted - 2006.05.08 13:51:00 -
[3]
kanske dags att g÷ra nsgot st det ds :)
|

EvilTwin I
|
Posted - 2006.05.08 14:36:00 -
[4]
TwinCorp is a smaller european pirate corp
We seek atm more outlaws/pirates.
Approx same age Danish/Uk/Finlandic/Icelandic..
Send me a mail ingame, then we'll take a chat on Teamspeak. 
EvilTwin I
|

Kaeten
|
Posted - 2006.05.08 14:45:00 -
[5]
Originally by: Midfrost Det finns inga helsvenska pirate corps. Och de fs helsvenska PvP corps som finns Sr medlemmar i allianser.
Ss jag tror tyvSrr du kommer fs leta lSnge.
Med vSnlig hSlsning, Midfrost Captain of the Fleet Chief Recruitment Officer Imperial Senate
spontaneus defenstration [w1n] 
|

Kaeten
|
Posted - 2006.05.08 14:45:00 -
[6]
jag skulle nog sSga [w1n] bara svenskar dSr. Lster som min corp men vi Sr inte bara svenskar och att vi Sr high-sec pirater och mercs. lycka till och hitta en corp 
|

luffy
|
Posted - 2006.05.09 09:10:00 -
[7]
SOTG fanns ju men de corpet dog ut i februari vilket va synd... men det finns massa pvp ute i 0.0 dSr vi finns :) om du e intresserad ss droppa in ett mail annars kan du ju kolla denna.
titta hSr :)
hoppas vi ses :p KEKE !!
|

Midfrost
|
Posted - 2006.05.09 09:26:00 -
[8]
w1n = Wasteland Industries antar jag. -r inte de Lotka Voltera eller Chimaera Pact? (= Allians)
Jag hade gSrna haft dig i Imperial Senate, men vi har ej enbart svenska medlemmar. Visst Sr vi en tight grupp mSnniskor som spela med varandra i EVE nu i ÷ver ett sr. Stabilt 0.0, inofficiell allians, hsller ps att ÷verta en region. (Fast vi viskar om det hoppas jag.) 
Om du vill kan du kontakta mig nSr jag Sr online, om du har nsgra frsgor eller ÷vervSger IS.
Mvh Mats »»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»
|

Freakmaster
|
Posted - 2006.05.09 09:50:00 -
[9]
Tack f÷r att ni har svarat, jag Sr fortfarande ÷ppen f÷r f÷rslag men det kommer ta upp emot 1 vecka innan jag kan byta corp tack vare de uppgifter(Roles) jag har inom corpet och sen att det har uppstst problem i regionen dSr vi finns och vill inte lSmna dem nSr det beh÷vs som mest.
jag ska ta upp kontakten inom kort f÷r att se vad som passar mig bSst.
tack
|

Verone
|
Posted - 2006.05.09 10:08:00 -
[10]

VETO RECRUITMENT
|
|

bulldogroheim
|
Posted - 2007.06.24 19:42:00 -
[11]
vi e bara svenskar och d÷dar allt som r÷r sig. och tSnker ej joina nsn alians. vi k÷r 0,0 lowsec hsrt motssnd men det ger ju mer targets h÷r av dig om du e intreserad
|

Behedwin
RSP Enterprises
|
Posted - 2007.06.24 19:49:00 -
[12]
If you havent found your dream swedish pirate corp i¦d like to present RSP Enterprises for you. Sure we do have some sweds, but we stick to the english language.
We are a low sec/0.0 PVP corp that have clear goals and work together as a team.
Read more on our recruitment thread. RSP Enterprises
Or join our ingame channel, RSP for a little chat.
//
.
RSP Enterprises .
|

hast Ulga
Lone Starr Corporation
|
Posted - 2007.08.20 22:07:00 -
[13]
Tja, Om du fortfarande s÷ker, ss kan jag uppdatera Bulls inlSgg, att vi nymera bor i 0.0, mycket targets mycket att d÷da och skjuta ps. Vi Sr bara svenskar. H÷r av dig om du nu fortfarande s÷ker
|
|
|
|
Pages: [1] :: one page |
First page | Previous page | Next page | Last page |