Pages: [1] :: one page |
Author |
Thread Statistics | Show CCP posts - 0 post(s) |

Gecon
Worms Coalition
0
|
Posted - 2011.12.05 04:50:00 -
[1] - Quote
Worms coalition s++ger nye medlemmer
Worms Coalition er et 100% dansk corp hvor der er plads til nye og gamle spiller Vi har ikke de store krav i corp og forventer heller ikke andet end teamwork. og der er ikke noget med at man skal det og det eller noget specifikt man ikke vil. Vi hygger os stille og roligt med pvp - Mission's - Incursion - Industry. Der er stor set alle typer spiller i corp fra carebear til pirater.. Men her er lidt om hvad vi g+Ñr og f+Ñr tiden til at g+Ñ med i corpet..
-pvp Inde for pvp har vi 3 grupper vi har en gruppe af +ªldre spiller som laver en del gatecamps og roams i lowsek og 0.0 ud over det har vi en ny gruppe som prim+ªrt er pirater der lever af at skyde hauler og andre skibe ned.. corpet har ogs+Ñ en st+ªrk cap gruppe n+Ñr man ser p+Ñ corp's st++relse 13 caps (carrier og dreads) vi har adgang til flere intel chat's i amarr omr+Ñdet vi lever efter NBSI regler
-Mission-runners vores HQ har 2 lvl 4 Agents som der er flere der har standing til vi hj+ªlper gerne med at f+Ñ folk op i standing vi har et andet dansk corp i systemet som vi kan lave mission med hvis der sku v+ªre brugfor dette.. der er stor set altid en mission standing fleet op som man kan join og f+Ñ standing af.
-Science og Industry corpet har en lille men st+ªrk industry gruppe der stor set kan lave alt corpet har ogs+Ñ nogle POS med labs som medlemmer frit kan brug l++s af (gratis) der er gerne en mining ops i uge for miner men vi har en del miners der ligger i vores main system som ligger og miner hele dagen lang corp har et trade program s+Ñ man har mulighed for at s+ªlg sine ting til corp lige meget hvor du er. corp har en trade gruppe der skaffer de rigtig ting til den rigtig pris... vi har bpo og bpc som man kan l+Ñne af.... eller f+Ñ en anden medlemme til at bygge for dig. der er ogs+Ñ mulighed for at l+Ñne mining og transport skib af corpet...
-Incursion Vi har en fast gruppe der lave incursion et par gange om uge og hvis man gerne vil v+ªre aktiv ind for dette omr+Ñde skaffer de dig ogs+Ñ ind i nogle rigtig fed fleets. corpet har ogs+Ñ Incursion skib med fitting som man kan l+Ñne af...
Hvis du vil h++re mere join vores chat: Worms Coalition public- eller mail Gecon ingame
Venlig Hilsen Gecon WORMS
|

Maliken Stokado
Hedion University Amarr Empire
1
|
Posted - 2011.12.05 13:36:00 -
[2] - Quote
venligt bump. |

Gecon
Worms Coalition
0
|
Posted - 2011.12.06 02:39:00 -
[3] - Quote
Tak for det.
Er der Danske corps som vil lave lidt Pew pew, missioner mm. med os s+Ñ ville det sgu v+ªre fedt.
Self. har vi en TS server s+Ñ vi kan snakke sammen.
|

Amras Gigante
Republic Military School Minmatar Republic
0
|
Posted - 2011.12.06 14:57:00 -
[4] - Quote
Er godt nok helt ny. Men vil gerne joine nogle incursions fleets.
Er der nogen indgangs krav?
Er i gang med at tr+ªne til shield maelstrom. Passer det med jeres incursion fleets?
Mvh Amras |

Gecon
Worms Coalition
0
|
Posted - 2011.12.06 23:28:00 -
[5] - Quote
Amras Gigante wrote:Er godt nok helt ny. Men vil gerne joine nogle incursions fleets.
Er der nogen indgangs krav?
Er i gang med at tr+ªne til shield maelstrom. Passer det med jeres incursion fleets?
Mvh Amras
Vi laver normalt armor tanking men det tager vi lige op senere. |

Gecon
Worms Coalition
0
|
Posted - 2011.12.08 04:24:00 -
[6] - Quote
Hej alle,
Mange tak til de nye i corpet. Vi er vokset godt de sidste 2 m+Ñneder.
Det vil vi self++lgelig gerne forts+ªtte med. S+Ñ derfor vil jeg da gerne sige at vi stadig s++ger nye rekutter til et hurtigt voksende DANSK corp.
N+Ñr tiden og stedet er rigtigt skal vi ud og lave st++rre og sjovere ting. Vil du v+ªre med? |

Gecon
Worms Coalition
0
|
Posted - 2011.12.11 23:48:00 -
[7] - Quote
hej alle,.
Vi er stadig meget aktive og jeg kan da notere at vores kill board har set meget positiv aktivitet fra nogle af vores medlemmer.
vil du ogs+Ñ v+ªre med i et corp hvor vi har det godt, hvor der er plads til at passe sig selv i gruppen Eller deltage i misioner, pvp roams med vore venner rundt omkring (ingen navne n+ªvnt her) .
Vi s++ger da ogs+Ñ piloter der kan flyve jump freighters, og du kan da g+ªtte hvorfor.... 
Men er du ike en haj til s+Ñdanne jump f+ªtre, s+Ñ mon ikke vi kan finde en plads til dig alligevel.
Skriv til mig, og fort+ªl hvad du forventer i spillet s+Ñ skal jeg gerne tage en snak, se om du passe ind i det store spil eller skal finde andre at more dig med.
Vi har da en industri gruppe, som har frie t++jler til at mine ice/roids, og bygge.
S+Ñ har vi en god aktiv pvp gruppe. Og endelig er der ogs+Ñ plads til missioner og incursions.
kan du flyve T3 armor tank og frisk p+Ñ at tjene isk? |

Drifnir
Mnemonic Enterprises
8
|
Posted - 2011.12.12 00:51:00 -
[8] - Quote
Landsmands-bump Have a nice day. |

Gecon
Worms Coalition
0
|
Posted - 2011.12.21 22:51:00 -
[9] - Quote
Hej Alle,
Nye adgangs krav indtil anden melding: Vi beder nye medlemmer om at have mindst 2 millioner skill points. Desuden kan vi m+Ñske bede om tidsbegr+ªndset API n++gle.
Vi har f+Ñet mange nye ind som g++r os godt aktive, vil du ogs+Ñ med i et godt dansk aktivt corp s+Ñ skriv gerne til mig in-game. Jeg er naturligvis p+Ñ flere gange om dagen.
Har du sp++rgsmpl til ovenst+Ñende s+Ñ s+Ñ h++rer jeg ogs+Ñ gerne fra dig.
ellers s+Ñ flyv sikkert og god jul til alle, samt jeres familier.
Mvh Gecon
|

stoats
Knights of the Old Code RED.Legion
0
|
Posted - 2011.12.23 12:59:00 -
[10] - Quote
Et godt og solidt st++tte bump herfra.
H+Ñber at se jer blive store.
Im here for your Daughters!!! |

Gecon
Worms Coalition
0
|
Posted - 2011.12.23 19:35:00 -
[11] - Quote
stoats wrote:Et godt og solidt st++tte bump herfra.
H+Ñber at se jer blive store.
Mange tak. Det er godt at se s+Ñ mange danskere her. |

WitchBlaze
Worms Coalition Spectrum Alliance
0
|
Posted - 2012.01.24 12:30:00 -
[12] - Quote
Tr+ªnger da lige til et bump  |

Enik Gonz
Worms Coalition Spectrum Alliance
4
|
Posted - 2012.01.29 00:58:00 -
[13] - Quote
bumpie |

Enik Gonz
Worms Coalition
4
|
Posted - 2012.02.01 11:40:00 -
[14] - Quote
bump |

Enik Gonz
Worms Coalition
4
|
Posted - 2012.02.05 01:01:00 -
[15] - Quote
bump |

Max Scott EU-DK
The 0rigin The Paganism Alliance
0
|
Posted - 2012.03.13 21:55:00 -
[16] - Quote
heyy. er helt ny inden for eve online. men vil gerne blive medlem i jers DANSK corp!!! er det muligt  |

Gecon
Worms Coalition
0
|
Posted - 2012.03.14 00:46:00 -
[17] - Quote
Max Scott EU-DK wrote:heyy. er helt ny inden for eve online. men vil gerne blive medlem i jers DANSK corp!!! er det muligt 
Hej har svaret dig i mail. |

Zansor Orlenard
Center for Advanced Studies Gallente Federation
0
|
Posted - 2012.03.31 01:55:00 -
[18] - Quote
Jeg er lige startet med at spille EVE og leder efter en corp som kan guide en total noob lidt p+Ñ rette vej:) skal man v+ªre en bestem race for at blive medlem? da jeg har valg Gallente Federation |

Crano69
DARKNIGHT INDUSTRIES Apocalyptic Legion.
0
|
Posted - 2012.04.16 23:37:00 -
[19] - Quote
Dansker bump.
 |

sukkerknal
Hedion University Amarr Empire
0
|
Posted - 2012.06.24 15:04:00 -
[20] - Quote
oh++j danske flyvers :-)
Jeg vil h++re hvordan s++ger man medlem skab af jeres corporation ?
da jeg spillet eve for mange +Ñr side lide da det kom ud...kan jeg ikke huske s+Ñ meget af det mere s+Ñ det er lige som af man starter p+Ñ en frisk som en ny :-)
s+Ñ s++ger en venlig corps til komme igang igen
hilsen
Sukkerknal |
|
|
Pages: [1] :: one page |
First page | Previous page | Next page | Last page |